11.Československá Tanková Brigáda
Pokud jsi členem 11./12. CSTB, pak se zaregistruj pod svým herním nickem. Po registraci je nutno vyčkat na schválení Vaší registrace některým Adminem.

Pokud členem 11CSTB nejsi, neregistruj se, jelikož Tvoje registrace nebude přijata.

T92 ...............

Goto down

T92 ...............

Příspěvek pro Anonymní za Mon Sep 08, 2014 4:30 pm


Anonymní
Anonymní


Návrat nahoru Goto down

Re: T92 ...............

Příspěvek pro Anonymní za Mon Sep 08, 2014 4:32 pm

Klíčové vlastnosti:
- největší splash
- slušná mobilita
- nejlepší dmg/hit
- slušný náměr děla+dostřel

Nevýhody:
- vysoko uložené dělo => na rovince se netrefíte pod 50 metrů do tanků výšky T54
- přesnost
- doba zaměření
- reload time
- relativně velké vozidlo - hůř se s ním někde schováte

Doporučený postup výzkumu:
- jet souběžně s SPG i linii medium tanků /TD potom:
- motor máte vyzkoumaný z Pershinga/ T25 AT
- rádio vyzkoumané z Hellcata/předchozích arty/T49...
- vyzkoumejte si tedy jenom podvozek :smiles:


Doporučená výbava:
- velký nabíják
- pohon děla
- pravděpodobně maskovací síť - na tomto třetím slotu již moc nezáleží (T92 je obrovská a blbě se schovává) na začátku jí můžete nahradit vylepšenými torzními tyčemi, abyste uvezli zbytek výbavy

Doporučené skilly:
//pravděpodobně budete přibližně v polovině třetí specializace v okamžiku, kdy si T92 pořídíte -> vše důležité již budete mít vytrénováno dále uvedené specializace oddělené "/" jsou shrnutí toho, co by se mohlo hodit. Pořadí není určující, jedná se pouze o seznam specializací
- velitel: žárovka, BIA, mentor/maskování/recon/eagle eye(pokud se chcete radovat, jak jste dotyčný tank zmrzačili :smiles: - jinak je to k ničemu)....
- střelec: BIA, jemné míření, maskování/kanonýr(Ano, vím, že to funguje jen na AP-po patchi 8,6 asi zbytečné),...
- řidič: BIA, offroad driving, clutch braking/maskování/smooth ride malá poznámka - ofroad driving preferuji přes rychlejší otáčení, protože americké dělostřelectvo netrpí na malou výseč a má celkem svižné stroje (ne jako němci), zlepšit rychlost relokace je proto v mých očích lepší, než se umět vrtět na místě o trochu rychleji
- radista: BIA, dohled, maskování/cokoliv
- nabíječ1: BIA, bezpečné ukládání, maskování/intuice/zoufalství/cokoliv - záleží na tom, co má druhý, jinak je to opravdu celkem fuk
- nabíječ2: BIA, intuice/zoufalství/maskování - viz nabíječ1


Styl hry: - před 8,6, pro random bitvy, bez PÚ
Velký splash a nesmírný potenciál poškození dělají z tohoto vozidla postrach všech noobů, artyhaterů i zkušených hráčů.
V random bitvách se snažíte nastřílet co nejvíc DMG. T92 nejvíc trpí na to, když její cíl někdo před dopadem granátu zničí nebo významně poškodí. Nabíjet 40 sekund pro způsobení 300 DMG není nic oslnivého.
Jedna z možných cest je vybírat si tanky, kterým mohu způsobit co největší poškození a pálit po nich. (během 40s nabíjení máte dost času si popojet a najít vhodný cíl)
Také se vyplatí strílet do míst, kde se na sebe mačká velké množství techniky - splasnout 4-5 tanků, které se na sebe lepí v zatáčce se při vhodné konstilaci opravdu může podařit, poškození 2-3 tanků naráz jsou poměrně běžnou záležitostí. (Pozor na poškození spojenců vlastním splashem - je velký risk střílet na podporu vlastních tanků v close combatu.)
Volba munice - Pokud nechcete prodělat kalhoty budete střílet standardní HE a AP náboje. AP? - Ano, navzdory tomu, že T92 je papírově velmi nepřesná, je mnoho situací, kdy se vyplatí volit AP místo HE.

Střelba AP:
Kdy? Projděme si jednotlivé podmínky:

A - boj na dálku (500m+)
1)Volba cíle:
Nemá smysl střílet AP po lehce pancéřovaných vozidlech (FR) a po vozidlech nízkých tierů. AP se vyplatí střílet do desítkových a devítkových tanků.
Vděčným cílem je velká a obrněná německá technika - Maus, E100, ... Jsou hranatí - menší šance na bounce, pomalí a poměrně sebevědomí co se poškození od arty týče - splashem je poškodíte zpravidla za 700+/- podle štěstí a zásahu. Také se dají střílet AP na vozidla, která někde kempí a jsou před vámi skryta krom naprostého luckshotu, kterým byste tank trefili jen při velkém štěstí jinak 0dmg.

2)Příhodné podmínky:
Tank by měl ideálně stát na místě nebo se pohybovat velmi rovnoměrně a přímočaře. Jak již jsem zmínil výše, také se dá kalkulovat s předpokladem, že tank bych buď trefil nebo naprosto minul. - když bude stát tank v kopci, buď ho trefím nebo naprosto minu a podobné situace, které jistě znáte.
Tank by měl mít alespoň 2000 HP (nebo prostě full, pokud se jedná o devítku). jinak poměrně mrháte potenciálem.

B)Boj na blízko (500m-)
Opět by měl mít tank dostatek životů a měl by stát dobře natočen. Pak, pokud je dostatečně velký, je šance přímého zásahu dost vysoká -> vyplatí se to risknout.

C)Boj "na život a na smrt" (100m-)
Pokud na vás jede tank s Full HP - medium či heavy, který bude mít přes 1200 stojí za zvážení bojovat s AP.
Pozor na: nízká vozidla a placatý terén, nepřesné dělo, pokud na vás najede odněkud, kde ho nečekáte, fakt, že máte jen jeden pokus (většinou)
jsou +/- dvě možnosti
i) nacouvat na něco, co vám zvedne zadek a vy tak sklopíte dělo i na placaté mrchy typu Batchat (ano, ne vždy ho probijete HE) nebo T62A
ii) využít momentu překvapení/toho, že právě vystřelil a najet na vysoký heavy tank, který vás nečeká.
obecně se vyplatí počkat, dokud si nebudete jisti, že lepší šanci na to trefit ho už mít nebudete.
Vyhýbejte se tomu, aby se vám rozhodilo míření.

Střelba s HE:

Celkem nenáročná záležitost, dají se tak vyšťourat zalezlé tanky, na které by normální arty splashem nemohly, splashovat více cílů na jednou a mrzačit méně pancéřovaná vozidla.
Přímý zásah dává od onehitu po 700dmg v případě velmi obrněných cílů. (tady trochu bluffuji, protože si nepamatuji, kdy jsem naposledy střílel E100/Mause HEčkem)
Pro střelbu obecně se vyplatí zaměřit si na místo, kam by ten tank měl dojet a vystřelit v pravý okamžik. Rozostřování při pohybu děla je poměrně značné a vy byste jinak ztráceli zbytečně přesnost.

Ekonomika:
Bez PÚ se dá držet v lehkém výdělku i přes cenu velkých oprav. Základem je dát hodně DMG, což je vždy o štěstí+ fakt, že rád střílím AP, což mi snižuje náklady na výstřel. (oba náboje stojí 2500, což je dost.)
Při prohře se klidně prohnete o 60tisíc na munici i opravách - to, co jste vydělali. (Ale pokud nastřílíte hodně, jste pořád v plusu - +/-5000 dmg by na to mělo stačt, pokud to nasázíe třema AP - viz má prohra v arktidě :smiles:)

Reprezentativní vzorek 10 po sobě jdoucích náhodných bitev odehraných dnes 6.6.2013 po 7. hodině večerní :smiles: Přiložil bych replay nejpovedenější z nich, ale zdá se, že mwreplays mají stránku dole :sads:
Spoiler

Anonymní
Anonymní


Návrat nahoru Goto down

Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru